Over de NOvA

Werken bij de NOvA

Vacature Technisch beheerder ICT / werkplekondersteuner

Vacature Technisch beheerder ICT / werkplekondersteuner

Loop je warm voor technische gebruikersondersteuning en hou je ervan incidenten pragmatisch op te lossen? Dan is het werken als technisch beheerder ICT bij de NOvA wellicht iets voor jou!

De Nederlandse orde van advocaten zoekt een:

Technisch beheerder ICT / werkplekondersteuner

Den Haag, 12-16 uur per week, start in overleg

Wat vragen wij? 

In deze functie ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken met betrekking tot kantoorautomatisering. Je ondersteunt collega’s bij het gebruik van kantoorapplicaties en telefonie (eerstelijns support) en bent verantwoordelijk voor diverse operationele ICT taken zoals het configureren en uitleveren van mobiele telefoons/tablets, de lokale netwerkinfrastructuur en werkplekondersteuning. De NOvA is grotendeels op Microsoft producten georiënteerd.

Op basis van het bovenstaande ga je met je kennis en ervaring onder andere de volgende werkzaamheden verrichten:
• Operationeel verantwoordelijk voor de continuïteit en technische kwaliteit van alle kantoor- en ondersteunende applicaties en voor de vaste en mobiele telefonie.
• Verantwoordelijk voor de fysieke netwerkinfrastructuur in het pand.
• Vraagbaak voor gebruikers.
• Beheer van het incidentregistratiesysteem en afhandeling van een deel van de tickets.
• (Pro)actief optreden ten aanzien van (het voorkomen van) verstoringen en beveiligingsincidenten.
• Verzorgen van allerhande operationele ICT taken, zoals gebruikersbeheer en het uitleveren van mobiele telefoons en tablets en de administratie hiervan.
• Rapporteren over beschikbaarheid van de infrastructuur en over de opgetreden incidenten.

Om deze functie te kunnen uitoefenen beschik je over:
• Kennis van en ervaring met domein-/gebruikersbeheer op MBO-niveau.
• Kennis van (gebruikers)beheer in een hybride Active Directory, Azure Active Directory-omgeving
• Kennis van Office 365 incl. OneDrive en Sharepoint Online.
• Goede kennis van Microsoft Word, Excel en PowerPoint.
• Werkervaring op een ICT helpdesk of servicedesk en ervaring met autorisatiebeheer zijn een pré, maar niet noodzakelijk.
• Kennis van en ervaring met operationele ICT zaken en afhandelen van gebruikersvragen.
• Een aantoonbare kennis van (draadloze) netwerken, desktop- en cloudomgevingen.
• Goede communicatieve vaardigheden, werk je gestructureerd en ben je servicegericht, zelfstandig, proactief en stressbestendig.

Wat wij bieden
De NOvA zelf is een lerende organisatie en biedt ook haar medewerkers de mogelijkheid om zich zowel in de praktijk, alsook door training en cursus zich te ontwikkelen. Het betreft een functie voor een jaar; bij goed functioneren is er uitzicht op een vast dienstverband.

Daarnaast bieden wij onder andere ook:
• een goed salaris, 8% vakantietoeslag en een dertiende maand;
• een reiskostenvergoeding;
• een goede pensioenregeling;
• ruime voorziening van verlofdagen (31 dagen op basis van een fulltime dienstverband).

Ben je een ZZP-er en lijkt het bovenstaande je een leuke opdracht? Ook dan zien we je reactie graag tegemoet.

De NOvA als werkgever
De NOvA bevordert, in het belang van een goede rechtsbedeling, een behoorlijke uitoefening van de praktijk door advocaten. Zij stelt de regels voor de advocatuur, draagt zorg voor de beroepsopleiding van advocaten en behartigt de belangen van de advocatuur en de rechtzoekenden.

De NOvA levert een bijdrage aan de kwaliteit van en het toezicht op de advocatuur. Zij streeft ernaar ten behoeve van een goed functionerende rechtsstaat een constructief kritische, proactieve en onafhankelijke rol te vervullen en de toegang tot het recht te borgen.

Met ongeveer 60 medewerkers is de organisatie van de NOvA groot genoeg om de advocatuur en de algemene raad, het bestuur, professioneel te ondersteunen en klein genoeg om medewerkers in een collegiale sfeer te kunnen laten samenwerken.

Interesse?
Wil je meer weten over deze functie dan kun je contact opnemen met Elise Bravenboer (manager financiën en organisatie), tel. 070-335 35 35. Meer informatie over de organisatie kun je vinden op www.advocatenorde.nl.

Je sollicitatie (cv en korte motivatie) kun je per e-mail sturen naar vacature@advocatenorde.nl ter attentie van Fiona van Middelkoop, HR-adviseur. 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.